Ann & Born

Jullie kozen wie er doorweekt naar huis ging na de ochtendshow: Ann of Born

Wie gaat er doorweekt naar huis? Jullie hebben gekozen!

Door de hittegolf besloten Ann en Born hun waterpistolen boven te halen. De Joe-luisteraars konden stemmen via Facebook en Instagram wie er na de ochtendshow doorweekt naar huis ging. 

Maar dat liep een beetje uit de hand...

Bekijk hier de video

Hier zou content moeten staan van YouTube, Instagram of Facebook

Om je deze content te kunnen laten zien hebben wij je toestemming nodig om social-media cookies te plaatsen, wil je deze content toch bekijken? Pas dan even je cookie voorkeuren aan.

Open cookie instellingen